Verzending & bezorging

Voor de verzending en bezorging van onze pakketten werken wij samen met PostNL. Wanneer je een bestelling plaatst op maandag tot en met vrijdag voor 16.00 uur wordt deze dezelfde dag nog verzonden. Het kan zijn dat een artikel dat je bestelt toch net uitverkocht blijkt te zijn. Bijvoorbeeld doordat iemand vlak voor jou alle voorraad heeft besteld. In dit geval kan dit artikel niet dezelfde dag verzonden worden en ontvang je altijd bericht van ons via e-mail of telefoon om samen te bespreken wat te doen. Op zaterdag en zondag worden er geen pakketten verzonden. Bestellingen die je op deze dagen plaatst worden maandag verzonden.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten vanaf € 5,50 euro voor supersnelle verzending. Levering binnen 24 uur, indien voor 16.00 uur besteld.

 

Traceren van je pakket

Je bestelling wordt altijd in een traceerbaar pakket verzonden. Op de dag van verzending van je bestelling ontvang je aan het einde van de middag een Track & Trace mail. Met de informatie in deze mail kun je jouw pakket traceren en op de dag van bezorging doorgaans vanaf ’s ochtends zien in welk tijdvak het bezorgd zal worden. 

 

Wanneer wordt je bestelling bezorgd?

Doorgaans worden bestellingen de dag na verzending bezorgd. Meestal heb je jouw bestelling dus al een dag na dat je besteld hebt binnen. Dit geldt ook voor bestellingen die op vrijdag worden geplaatst. Deze worden gewoon op zaterdag bezorgd. Wel blijven we altijd afhankelijk van de pakketdiensten. Het gebeurd een enkele keer dat er vertraging bij hen optreedt. Meer dan 95 % van de pakketten wordt echter de volgende dag bezorgd.

 

Wat als een artikel toch uitverkocht blijkt te zijn?

Als bij een artikel vermeld staat dat het op voorraad is dan kun je daar over het algemeen ook vanuit gaan. In een zeldzaam geval wordt er net voor jou een heel groot aantal besteld en blijkt een artikel toch uitverkocht. In dit geval brengen we je hiervan direct op de hoogte. Meestal kunnen we artikelen snel bijbestellen en wordt je bestelling 2 of 3 dagen later alsnog compleet geleverd.

 

Wat als je niet thuis bent op het bezorgmoment?

Op de dag van bezorging ontvang je een e-mail met het tijdvak waarin je bestelling bezorgd zal worden. Toch kan het om wat voor reden dan ook gebeuren dat je niet thuis bent op het moment van bezorging. In dat geval kunnen er drie dingen gebeuren. 1. De chauffeur neemt je pakket mee terug en komt de volgende werkdag nogmaals langs. 2. De chauffeur brengt jouw pakket naar een afhaalpunt in de buurt en stopt een briefje met deze melding bij jou in de brievenbus. 3. De chauffeur geeft jouw pakket af bij één van de buren en stopt een briefje met deze melding bij jou in de brievenbus.

 

Wat als er iets misgaat met de verzending of bezorging van je pakket?

Gelukkig verloopt de verzending en bezorging van onze pakketten in vrijwel alle gevallen probleemloos. Toch kan het een enkele keer gebeuren dat er iets anders gaat dan hierboven beschreven. Door een fout van de pakketdienst of van onze zijde. Wanneer er je iets niet duidelijk is of je het idee hebt dat er iets misgaat met de verzending of bezorging van je pakket neem dan altijd contact met ons op. Wij zoeken met jou altijd naar de beste oplossing. Want het is onze missie om ook jouw feestje tot een succes te maken en je op tijd te voorzien van de leukste en beste feestartikelen!

 

Kiezen voor een ander afleveradres, erg gemakkelijk

Veel mensen zijn doordeweeks overdag niet thuis. Natuurlijk wil je wel je bestelling op tijd ontvangen. Daarom kun je bij er bij voor kiezen je bestelling af te leveren op een ander adres. Dit kan bijvoorbeeld bij een familielid, bij de buren of op je werkadres. Een ander afleveradres kun je opgeven bij het invullen van je gegevens. 

 

Overige vragen?


Bel ons op: +31 (0) 578- 690 039
Mail ons op: [email protected]

Van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 12.30 uur en 13.30 uur tot 16:30 beantwoorden wij je vragen.